till mina fans

nu är jag i sthlm, på min annars lediga helg, för att jobba med Ella.
jobbade igår, och det var riktigt mysigt och trevligt!
kommer trivas asbra med Ella och hennes familj, även grannar eftersom det är världens mysigaste bostadsområde där alla umgås med alla. toppen!

ska snart iväg till hässelby igen och svettas med Ella.
först lär jag ut och gå lite med albin, kommer även svettas där.
eller ja, svettas hela tiden eftersom det är så galet jävla varmt!

för övrigt så missade jag tåget igår, blev så jääääääävla sur!

jag höll i dörrjäveln när tåget började rulla, inge kul alls ska jag. ta och säga.

tur som fan hade jag iaf då det stod en buss inne på station, så åkte med den ist.

höll på att dö av bakisheten när jag satte mig, hade världens frossa och spyan i halsen.

sexig som vanligt, må jag säga.
sen sket jag i att betala bussen, så jävla busig.
hoppas inte det är samma busschaffis imorgon när jag ska åka.
lär la betala 67896657kr till honom då isf.

måste, på något vis, börja jobba på min helt obefintliga solbränna också.
jobbar ju hela jävla dagarna nu när det är fint väder, dock inte idag, men kul att lägga sig på en gräsmatta här ute, då?
icke, sa nicke.

nu, så, får det vara nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0