vuxenpoäng..

.. keep coming my way!
jag har fått ryggskott!
vaknade imorse/natt av att jag hade galet ont i ryggen, tänkte inte så mycket på det förutom att det kunde vara sängen som orsakade den otroliga jävla smärtan.
satte mig i bilen på väg till jobbet och grinade hela vägen, för det gjorde så jävla ont!
gav en dam lite medicin på jobbet, skulle ge agnes hennes sond, böjde mig ner och svimmade för det gjorde så jääääääävla ont!
pratade med en sjuksyster, hon sa att det var ryggskott.
så jag sjukskrev mig tills på onsdag och sa att jag skulle hem och gråta en skvätt.
sagt och gjort!

FYFAN vad ont det gör!
jävla gammal kärring jag är.
ledsamheten är ett stort jävla faktum nu.
DAMN!

som plåster på såret vill jag ha min nya mobil, typ nu på en gång.
sådetså.

tyck synd om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0