poffdag

nu har jag inte skrivit på länge igen, och jag skiter fortfarande i det.
jag är en sån jävla rebell. yes.

idag har jag tittat på Dagboken, hade sällskap under halva filmen, och det var jävligt tur att han gick innan slutet för jag låg och bölgrinade sista halvtimmen. den är så jävla ledsam, såg ut som en svullen jävla kines efteråt.
ska ner på stan och käka med annsingen snart, mysigt.
hon drar iväg imorgon (?) så lär passa på att träffa henne och snacka lite skit.
mycket bra.

var i sthlm i helgen, och det var hur jävla roligt som helst.
tittade på fotbollen hemma i vällingby sen drog vi iväg till gamla stan för att supa.
hur kul som helst. gick till nått ställe där jag träffade jonathan, mycket trevligt.
fick napp så in i helvete också, myyyyyyyyyyyyyyyys. galet söt, yes.
blev inbjuden på besök senare i sommar, och inte tackar jag nej till det e. icke!

nu ska vi se, vad finns det mer att säga?
har börjat jobba, och det går jättebra. mysiga damer och bra personal.
jobbar hela helgen nu, så inget festande för mig, och det är lika bra. midsommar slutar med att man hånglar med emil. hah :D. så jag låter bli i år.

rickard glömde sin mp3, så nu sitter jag och lyssnar på neger-pop. sämst musiksmak.
mycket sämst där.

ingenting förvånar mig, jag är van. så in your face, sugar.

duscha och klä på mig nu.
HEJ MÄ´LE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0