shitface

jag och rille hade tidernas vildaste midsommar igår!
vi tittade på Horton och gick och la oss. helt galet var det iaf.
somnade dock inte förns 3-4 och klev upp 5.30, så det söööööööööööööööööög asmycket.
men vad ska man göra åt saken? inget.

jobbat och slitit idag och mått allmänt piss.
ville inte alls jobba.
fick iaf sluta lite tidigare, så då gick jag hem och fortsatte att svettas.
städade hela min äckliga jävla lägenhet. dammsuga, moppa, diska och tvätta suger verkligen getpung.

ska hoppa in i duschen nu sen ligga och slöa framför tv:n resten av dagen, helt jävla rätt gjort av mig.
har 14-timmarspass imorgon och jag känner verkligen på mig att det kommer vara drygt som fan.
misär-dag på jobbet, YEY vad jag ser fram emot det! funny.

för övrigt så äger jag 40kr och jag får lön om 21 dagar, hur sämst är inte det då?
har absolut ingen jävla mat kvar hemma men framför allt har jag ingen snus.
funderar på att självdö så jag slipper den här pengakrisen, det vore den enklaste lösningen.
inte kan jag låna nå mer pengar av mamma heller, för skyldig henne några tusenlappar redan.
MEW!!!!!!1 ledsamheten är ett faktum nu.

något roligt iaf är att jag pratade med cuteface aslänge i telefonen igår.
aaaw. typ.

skicka sms till pappa om han ska gå med i pro-ana med mig på riktigt.
jag tror nog att han är sugen på det.

fan vad mycket skit jag skriver.
BLÖH! HEJ MÄ´LE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0