take a lot of cocaine

skriver igen nu då eftersom det brukar ta så jävla lång tid mellan gångerna.
just för tillfället så sitter jag och nöter sönder mitt internet, asbra.
för jag har skaffat facebook, fy och skam, men jag gjorde det för en god orsak. (kunna spana in daniel)
haha, mogen! :D
anyway, RAOUR.

si som så är det nu ju att jag ska iväg till sthlm om två veckor, det sämsta med det här är att jag var jävligt snäll mot en arbetskollega och bytte en av mina lediga dagar mot en av hennes jobbdagar för att hon skulle på fest.
nu är ju saken som så att jag vill inte det längre, för då kan jag stanna längre och mysa i sthlm. något som skulle vara galet behöveligt nu. så imorgon måste jag prata med dom på jobbet och lägga fram min situation. och för dom som känner mig vet att ett tillfälle som denna sällan kommer fler gånger. så jag ska charma dom. wish me luck, det kommer förmodligen behövas.

jag ska iaf ut och röka nu, sedan lägga mig och läsa min fantastiska bok.
samt ha underbara drömmar. eller något sånt.
kommer väl drömma om en kines eller nå bara för det.
fuck isf.

jag är internationell. YES

nomy is the shit nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0