almighty

älskade söndagar, eller? icke.
bakis nr 1, ett tag, till jag beslöt mig för att duscha och bli fresh igen.
det hjälpte mot bakfyllan iaf, delade åsikter om jag är fresh. förmodligen inte.

kvällen var lyckad igår iaf, bettan hade tråkiga invändningar om våran mysiga förfest. synd för henne, för vi hade trivdes som handen i handsken!
var kalasmkt folk på tranan, om jag minns rätt, vilket gjorde det hela mkt roligare.
försökte mitt bästa med att hjälpa både mig själv och malin igår, hur gick det då? - skedade med gördis. bra.
var ju nära, men vafan.

imorgon drar rillish outlandish, kul för han, tråkigt för oss andra som måste stanna kvar i äckelvädret.
men, that´s life.
nu satte elin igång en rulle, själv ska jag nog gå och läsa lite - allt för att vara så osocial som möjligt, eller för att jag svettas som en jävla gris och vill gå och lägga mig, take a guess vettja.

nuuuuuuuuuuuuså, hej på´le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0