I´m yours

jaha. och varför sitter jag här nu?
 - för att jag har varit på den sjukt dryga idrotten, och nu är jag hemma igen.
tillbaka till skolan snart. vette fan vad det är för lektion, men hoppas att det inte är filosofi. eller religion, eller historia, inte svenska heller för den delen. skoltrötthet! en aningens aning.

var som sagt på idrotten, ute och gick.
och så fick jag världens snilleblixt! jag ska tamme fan skriva en kontaktannons i min blogg, slog det mig lite lätt.

Jag
jag är 19år (gammal som gatan, eller?) och bor själv i en trea på bonden. (vuxet)
jag är en jävligt grinig människa, krävande och allmänt jobbig.
jag vill ha det mesta gjort på mitt sätt, annars kan jag sitta och tjura 3 dagar.
jag är en av de lataste i världen, så lat så jag orkar inte laga mat, eller ens gå ner på OK.
jag snusar, röker från gång till gång.
jag dricker in i hell med öl, vin och sprit på helgerna - sådetså
på tal om alkohol, jag blir skitdryg då jag är full, sur/kär/galen/kåt/allmänt ful
jag har två katter, som alla måste älska lika mycket som mig.

Jag vill ha
någon som hör av sig varje dag
någon som aldrig blir sur på mig för att jag är knäpp
någon som vet hur jag känner, utan att jag berättar det
någon som alltid skedar med mig hela nätterna
någon som inte behöver lika mkt kärlek som mig
någon som kan hålla inne med sina känslor, till viss del
någon som absolut inte säger emot mig när vi diskuterar och jag har rätt - alltid
någon som hyser samma kärlek, som mig, till kvinnofängelse
någon som har sömnproblem, så jag slipper vara vaken själv hela nätterna.

kort och gott, gemä en stephford-man.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänkte nästan nappa där ett tag. men gasch vilka krav du har kvinna;)

2008-03-10 @ 14:49:05
URL: http://hpearsson.blogg.se
Postat av: Elin

Hahaha! Hoppas du hittar din prins, men med dina krav lär ju det bli en aning svårt ;)

2008-03-10 @ 17:21:35
URL: http://kokabom.blogg.se
Postat av: Malin

Du har omöjliga krav för någon mänsklig, ska vi inte göra som stepford tanten och skapa egna män?

2008-03-11 @ 19:44:39
Postat av: E.

det ser dött ut....

2008-03-11 @ 23:11:39
URL: http://kokabom.blogg.se
Postat av: Anonym

HÅLL KÄFTEN!!!! jag kommer leva ensam resten av mitt liv, sparka inte på den som ligger!!

2008-03-11 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0