knussliga får inte knulla

jonas gardell har ju sagt ett och annat, men här slog han huvudet på spiken! (rubriken)
tummen upp, gay-man. ofantligt rolig, iaf.

idag har det varit en sådan där dag igen.
klockan ringde och jag vaknade av att gördis låg och sov på mig.
vi gick ut för våran traditionella långpromenad på morgonen, dock hade det snöat så in i helvete så lill-hunden kunde inte gå 5 meter utan att få stora snöbollar i pälsen. så det hela slutade med att jag fick bära henne halva biten.
var iväg och köpte nya gardiner till min ofantligt tråkiga lägenhet, nu återstår det bara en helt ny uppsättning av möbler, ny tv, massa jävla lampor osv osv.
sedan var vi ner på stan och köpte present till nippel, fun. fest imorgon, ännu mera fun.

jag och anna åkte hem, jag tänkte att jag skulle hugga in på mitt projektarbete - slutade med att jag låg i fosterställning i soffan och tyckte oerhört synd om mig själv. ÅNGEST!

ringde till pappa, jag berättade att jag var ensam och levde ett emo-liv (han skrattade ihjäl sig, nästan) och påminde honom att det möjligheterna att fixa ragg då man har gamla trasor på sig är minimala. han dissade mig totalt och vela inte alls köpa nya kläder till mig. efter cirka 6 minuter ringde han tillbaka och sa att han skulle sätta in pengar på mitt konto imorgon. <3 babbo 4-life <3
det här är ju självklart inte sant, eftersom det tydligen inte spelar någon roll alls över vad jag har på mig eller inte har på mig (!) - raggen glänser med sin frånvaro. dock mår jag alltid lite bättre efter att ha köpt lite nya kläder.
tummen är iaf blåhållen för lammkött imorgon.

nu har jag matat gördis med massa köttbullar och korv, så hon är happyface.
frågan kvarstår om jag ska titta på film och läsa knasen hela natten, eller om jag faktiskt ska ta och köra igång med projektarbetet på riktigt.
jag har sagt det förr och jag säger det igen; om jag känner mig själv så skiter jag fullständigt i projektet och ligger i sängen och läser hela natten.
är ju dock en trevlig tanke, att göra lite nytta. men vafan, nån måtta på duktighet får det vara.
dock så läre jag skriva en uppsats i historia, samhälle, och geografi, samt ett "analys-brev" till svenskan, plugga till matteprovet etc. till nästa vecka. MEN DET SKITER JAG I! HA!

tv och gosa lite med djuren nu.


lill-fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0