nått i stil med helgens helg

hemma från ropnäs nu, hade en ritkigt mysig helg där borta.
blev öl och vin så in åt helvete!
på fredagen satt vi och pratade lite, frågade davids vart hans mamma kom ifrån.
det visade sig att hon var från bodafors, chocken! litet jävla samhälle som ekar när man stänger en dörr, anyway, jag har halva släkten där nere. visade sig, ännu mer, att hans morfar bor granne med mormor, och det var han som fixade med LillTobbes begravning. var över till hans mamma och pratade igår, hon sa att jag var lik morsan, jag svarade med ett "fan", hon berättade att david lekte med daniel.
världen är nå otroligt liten ibland.

anyway, det var iaf skitmysigt att vara där. blev lite sur på alex igår bara, annars har det vart toppen :).
malin fick jöka, tror jag?
jag fick skeda så in i hell med anna på natten.
bettan höll på att krocka en gång, och sen var hon ner i diket och slirade lite. jag och malin hade hjärtat i halsgropen några gånger, men annars så!
jag har fortsatt mitt beroende, nå kopiöst.
fick världens knäppaste sms av en idiot, chock där med.
skickade min beskärda del av pinsamma sms, ingen chock där.
haft asläskiga drömmar, ångest över det. men life goes on!

tillbaka till verkligheten och ångesten över skolan.
just nu känner jag min jävligt peppad att ringa ett samtal och vara mysig, får se om min modighet sitter i sig efter dushen, vore trevligt.

--
So, I won´t hesitate no more,
no more, it cannot wait, I´m sure.
there´s no need to complicate, our time is short.
this is our fate, I´m yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0