dagen i ära

alla måndag suger ju så in i hell hela tiden.
det var inget annorlunda med denna dag, just an ordinary day.
var i skolan, hade slappaste lektionerna ever, bortsett från borre som skulle snacka i 50 min om hur man blir framgångsrik. toppen! slutade innan lunch, så lite halvnöjd över det. åkte hem till bettan och fixade med resten av bordplaceringarna. SÅ JÄVLA SKÖNT att det är klart så det finns inte ord som kan beskriva det! lättnad, minst sagt iaf.

var ner på stan, käkade lite och var in till sandra och pratade lite om uppsättningen. relativt billigt där, så det känns bra. åkte hem och tittade lite i reklamjävlarna som man får hela jävla tiden. så imorgon måste jag åka till jysk och shoppa. trevlig överaskning till annsingen när hon kommer hem.
J ringde, och det var jag galet nervös över, har gått och laddat hela dagen, funderat på om jag skulle svara eller inte, och vad jag isf skulle säga. gick iaf bra, ingen pinsam tystnad och han var allmänt söt. så det var trevligt.

var iväg till farmor en sväng, berättade lite om resan och hon verkade jävligt nöjd med att jag var hemma. hon hade köpt en spegel till mig, TACK, så ska försöka dra med mig marlin till sörforsa i helgen så jag kan hämta den. sen så fick jag pengar så jag kunde köpa mat, tack igen, väldans jävla uppskattat, må ni tro.
hon höll på att dö när hon såg mina tatueringar på fötterna, har undvikit att visa dom för henne, och med all rätt också. först så försökte hon intala sig själv att det bara var fejk, men när jag inte höll med om det så fick hon nästa hjärtstillestånd, stackars, stackars farmor. världens bästaste iaf.

gjort en äcklig cv nu till svenskan också, lagom drygt att försöka komma ihåg med vad/vart/när man har jobbat. men jag skiter i och lämnar in den som den blev bara. bock of # 1. återstående är en fet jävla hög som jag vill spy och bajsa över. men icke sa nicke!
plugga samhälle, geografi, filosofi och svenska nu.
döda mig, eller nå.
marlin kommer snart, så kommer ändå inte göra ett skit. jag är så busig ibland. shih.

nu vill jag att jobbet ska höra av sig och säga att jag ska jobba 100% i sommar, det vore så jävla rätt! bara massa pengar att ut och resa för sen. yes, typ.
sjunga med till chris brown och vara sllmänt slapp och skita i allt nu.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

image18
gemä kreta igen då! agina marina is the shit


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem sitter jag berivd? 0:)

2008-05-19 @ 20:33:59
URL: http://Hpearsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0