emo?

jag gillar min inställning till skolan nu.
maC nationella imorgon och jag har väl försökt lösa ett tal på hela dagen, det gick sisådär.
vilket betyder att jag gjorde som håkan sa åt mig, dock kommer jag få galet mycket ig. får hoppas på att det inte är långt ifrån g-gränsen så jag får godkänt iaf. håll tummarna, för fan!

fixar med mp3 till resan nu, kan tänka mig de vilda förfesterna vi kommer ha på balkongen! toppen.
samt tattoo där nere kanske? vore asmysigt om vi skaffade likadana. ih.

frågan är om jag ska ut och förstöra mina lungor samt plugga,
eller om jag ska sätta mig framför tv:n och äta något kanske.
förmodligen blir det något mellanting; ut och röka sen lägga mig och läsa knasen.
det vore ju det ultimata just nu. MEN ICKE! plugg är ett måste.
men kuken, vad tråkigt.
buh-fucking-huh.

Kommentarer
Postat av: Ralle

Man blir så jävla deprimerad av att läsa din blogg. Up yours! ;)

2008-05-09 @ 19:45:04
URL: http://ralleman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0