MALAKA!

efter 36 minuter i telefonen med elin så är jag ännu mer emo, något som jag trodde var helt omöjligt - men icke! fyfan alltså, känner mig jävligt utelämnad. left outside alone som anastasia skulle ha sagt. men still, något som jag unnar min vän med nöje! trots att jag är grinig.
jag fick lov att berätta alla smaskiga detaljer om resan, och kände mig jävligt happy för ett tag, nostalgi sådär, det raserades. haha, men seriöst, överdriver en aning, men det vet du va, elin?

gemä ett värdigt liv.
sverige suger och jag är pissigt grinig över den tråkiga svenska tillvaron.
allmänt slappt alltihopa.
eftersom jag är världens rebell tänker jag inte packa upp väskan.
den ska stå kvar där tills vi åker igen, lukta svett och kåta greker.
toppen!

nu ska jag kura ihop mig i min ofanligt sköna jävla säng och vara lite emo.
jag är tillbaka i bollnäs och allt är som vanligt.
jag skulle tröstätit men jag har ingen mat, jag skulle supit mig full men har ingen alkohol. och belvie me, jag hade skedat ihjäl någon - men inte fan går det?

oj, vad det här blev over the top.
skit samma, jag ´publicerar´ det ändå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag vet älskling ;D

2008-05-19 @ 18:51:11
URL: http://elincaash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0