only one

sådär, ja. haft sistaste lektionen i skolan idag. den var ju allt annat än givande. vi fick iaf godis.
borre satte upp ett schema för de kommande veckorna - det slutade iaf med att det är öppet hus hos mig ikväll. får se hur det kommer att gå. joppe sprang iväg och bjöd in anna, får även se hur det kommer att gå med det.
hua.

jävligt scatterbrain idag. kan som inte sluta tänka på rillish. min lilla gofis.
har världens äckligaste jävla ångest för att jag inte svarade när han ringde.
har spela in telefonsvar på han och svens mobil nu, så hoppas på att dom hör av sig snart.
stackars, stackars älskling.

anyway. iväg till västerlima snart och fixa naglarna.
sen blir det fest, oh yeh.

imorgon bitti drar jag iväg till sthlm. sitta sminkmodell på stureplan, fuck.
mysa med mamma, carro och mormor. sedan är det emelies student! :D
askul.

städa nu, så inte mamma får ett mamma-utbrott när hon ser min lägenhet. för första gången också, I may add.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0