sucka hela livet och ångra dig

ett av mina dryga jävla prov är nu avklarat, samC - int. relationer. det gick väl sisådär åt helvete. eller? vette fan, asdrygt att hon tog med de grejer som jag ignorerade att läsa på om. men, that´s life. minst sagt. G iaf, huvudsaken kanske. dock så sjunker medel som fan nu, och det suger anus eftersom jag vill in på skolan i skara. därmed basta! ska in där, annars blirjag seriöst självmordskandidat. eller #2.

ulla drog av ett prov för mig i samA, det känns kalasbra. jävligt skönt, dock tog hon bort det lättaste som var minst att läsa på till. jävligt typiskt, men inte är jag den som klagar?
gjorde även båda reflektion/analysgrejerna till religionen idag. känns lite halvbra eftersom det var de sista grejerna, så ett mvg i år igen är kanske lite mycket begärt. men sa åt henne att jag ska kompletera upp det, oavsett hur bajsigt mycket jag har att göra vecka 21, dödsveckan med andra ord. fuck it.

tro på fan att jag gjorde analysen till filmkunskapen idag med. jag är så jävla ambitös.
klapp på axel eller kuk, välj själv.

umgås med elin nu.
sedan blir det galet mycket plugg till maC nationella som är imorgon.
trots att håkan sa att vi skulle ta det lungt och sova. GLÖM DET, GRABBEN!
uppe hela natten med att derivera och vara allmänt deppig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0