tråkigaste av det tråkiga

gårdagen var, nästan, späckad med grejer att göra så jag TOTALSKET i att skriva.
hade som en liten pluggdag med malin. jag gjorde filosofi och hon pluggade matte.
det gick väl som det gick på provet idag, men skitsamma, betyget är väl nästan klart ändå då. inget att älta.
jonathan kom och höll oss sällskap. och jag vill äran att skeda hela natten, oj så mysigt det var!
han fick dock ett litet minus då han inte kunde ligga still i mer än 5 minuter, men sånt som händer.
5/5 toasters till närheten iaf.

idag, som sagt, hade jag prov.
helt jävla onödigt att gå till skolan imorse då jag bara hade behövt gå på den sista lektionen.
men dum i huvudet som jag är gick jag dit imorse. stupid.
sedan har jag och malin pluggat hela jävla dagen, hur jävla utmattande som helst. jag somnade.
känns bra för malin nu iaf inför matteprovet imorgon, tror det kommer gå så bra så för henne. håller tummarna.
för min egen del är jag jävligt skeptisk. två prov i samhälle, och ingen av dom är det minstaste roliga.
samhälle suger, minst sagt.
får reda på några betyg imorgon också, och får jag inte det jag vill i projektarbete så tar jag livet av med. det har jag sagt till henrik med så förhoppningsvis så lyssnar han på mig. eller? förmodligen inte. bajs.

plugga massa jävla mer nu, blir fan en all-nighter idag.
helt jävla sämst, dock helt jävla behövligt.
plugg-livet suger, MESTASTE!
dock suger nog vuxen-livet mer, så ska inte klaga på tok för mycket.

stressa ihjäl, dö i förtid. eller något sånt.
BHÖH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0