Anna, min Anna

känner att jag har kommit in i rytmen av bloggandet igen, pappa och helén är väl nöjda antar jag.
idag har jag inte gjort mycket, har fått panik över att jag glömde nycklarna hemma, men mamma kom och gav mig dom innan, har sovit lite extra, har jobbat några timmar, har ätit hemmagjortpizza som ÄGER smaklökarna!

just nu sitter jag bänkad framför msn och pratar med min underbara lilla annsingen, vi har mycket att prata om.

har absolut inget att säga idag, förutom att livet som pank suger.
ge mig livet som en billionär.
det  önskar jag mig i julklapp!

för ovrigt, pappa, så önskar jag mig en väckarklocka i julklapp.
min mobil är dum och fungerar inte längre.
sämst.

tillbaka till annsingen, klappa gismo och slänga ett litet öga mot CSI igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappan

Sure Honey!

Skall det vara värsta lyxvarianten typ i stil med Philips WakeUp Ligth eller en digital historia som projicerar tiden i taket eller en vanlig digital historia eller en gammal hederlig ticktacksak?



Jag såg förresten den ultimata väckarklockan. När den ringer far det iväg en sådan där roterande vinge/hjul som man måste kliva upp, leta reda på, sätta tillbaka på klockan innan den slutar ringa!

Kan det vara något?

2008-11-24 @ 23:33:31
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0