kalla det vad du vill

för att göra min pappa stolt över att ha mig som dotter, så ska jag ta och berätta för er, gott folk, att idag äter jag chokladboll till middag. ja, jag sa det..
jag är jävligt nöjd med mig själv. men vid nästa pms-period så vet jag att jag kommer att sitta framför spegeln och gråta över hur jag ser ut och hur dum jag är. men jag lever för nuet, som ni flesta vet, och skiter i morgondagen!
ja, jag sa det också.

idag har det varit en lugn dag, jobbade bara två timmar.
så åkte in till mormor och åt lite lunch och snackade skit.
sedan var jag iväg och fixade mina naglar, så nu är dom fina igen.
känns, typ, hur bra som helst.
sen har det inte hänt nå mer.
jag lever ett sådant fartfyllt liv så jag tror jag kommer att dö i förtid.

jag ska nu skriva upp mig i bostadskö, vilket egentligen är ganska onödigt eftersom jag inte kommer att få en lägenhet innan jag flyttar till skara. men jag gör det ändå.
MEN, GOTT FOLK! såhär resonerar jag, att daniel ska köpa en större lägenhet till oss, och just nu, i detta tillfälle, finns en ledig tvåa i det huset han bor i. carpe diem, som min gode vän robert williams skulle säga.
men daniel har ju självklart en annan åsikt, vilket jag tycker är jävligt tråkigt.
men, men. det är så som det är.

för övrigt så gnällde daniel till sig min bloggadress, eller vad man ska kalla det, igår.
så han fick ju lov att läsa allt jag har skrivit om honom.
mer eller mindre opassande, tyckte jag, med tanke på vilken jävla stalker jag är, som carro sa det så fint.
men gjort är gjort och kommer aldrig tillbaka.
han fick lov att påpeka att jag var "jäääääääääääääääääääääääääättekär" i honom på en gång.
och det var väl sant. men still, det tar ändå emot att han vet om det.
you get my point?

oh my God, nu tog jag en till chokladboll.
hädelse, eller något sådant.

i helgen fyller min söt år, dvs att han blir vuxen, hans egna ord, så det blir fest.
lite tråkigt eftersom jag har minus på mitt konto, så får se hur det går.
det blir nog roligt ändå.


över till de mer sofistikerade sakerna, som att titta på tv, eller nå.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Helén å pappa

Mä! Passa så vi inte skickar Anna Skipper på dig! ;)))

2008-11-14 @ 15:52:05
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0