ledig igen :O

och jag är vaken nu! fy och skäm över hela min kropp och själ.
neeeelå, sov hos daniel i natt och han började tidigt idag, så jag gick hem och stickade lite istället.
ganska så bra egentligen.

jag tror att jag och daniel inte behöver parterapi längre, utan jag har kommit på anledningen till att han inte vill skeda längre. tydligen så snarkar jag värre än pappa, inte så charmigt kanske, så jag klandrar inte daniel att han vill mörda mig när jag sover. men där sket han i det blå skåpet när han valde mig som partner.
sådetså.

Babbo & Helén;
åter till väckarklockan, så är ju inte jag den som är den, jag tar gärna en som visar binärformat, men feel free to surprise me! jag kan även ta en som ni hittade i stallet. som sagt, jag är ju inte den som är den :).
sen kom jag på en till grej som jag vill ha i julklapp, en stor necessär, där jag får plats med alla mina rengöringsgrejer samt smink. det vore en jättebra sak :).
det som är bra med att bli gammal, vilket jag tydligen är, är att man inte önskar sig lika mycket längre. och det är inte för att jag har redan allt som jag vill ha, eftersom jag gärna skulle ta hela världen, utan det är för att man får ett större perspektiv om hur en ekonomi fungerar.
fy för vuxenlivet.

nu ska jag ta och handla lite julklappar till daniel.
sedan in till stan och fixa naglarna. iiiih.
sedan springa runt på stan med carro.

Kommentarer
Postat av: Carolina

En annan positiv sak med att bli gammal är att ungdommarna erbjuder en sittplats på tunnelbanan.... inte för att jag själv har någon erfarenhet av det inte... eller hur var det nu då:( :(

2008-11-27 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0