saker att säga

helgen har varit jättebra, allt var mysigt som vanligt hemma i västerlima.
massa vin och snack med pappa och helén på fredagkväll.
på lördagen skulle vi ut och supa till det.
när vi hade dragit iväg så hörde helén av sig och sa att vi inte skulle bli förvånade om sångaren i noice ringde oss. sagt och gjort så hörde han av sig och skulle fixa in oss på spelningen på sportbaren, och för er som är insatt så är vi minderåriga för det. mehehe.
det var förfest hos sara, det var mysigt.
satt på toa och pratade med anna, det var jobbigt.
kul att träffa alla igen.

anyway, så åkte vi iväg till sportbaren och umgicks lite med den dära markus.
han var helt okey i början, sen så blev han lite väl för efterhängsen, och då tänkte jag att det är skit i det här, så drog vi.

till ingens förvånan så drog emelie och elin iväg, utan att säga hejdå.
det blir jag grinig på.
inga julklappar till dom, for real.
dom får skylla sig själv.

jag och malin shakade loss totalt på tranan, typ som vanligt.
hon är mysig.
pappa fick självklart komma och hämta mig, vilken räddare.

idag, eller rättare sagt om en kvart åker anna iväg till staterna.
det känns lite jobbigt.
eller, det ÄR jävligt jobbigt. kommer sakna henne som in åt helvete. min gofis.
hoppas att hon hör av sig när hon kommer fram, annars blir jag rädd.
myyyyyyp. saknar henne redan, för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0