wake up in the morning

inget sunshine on my face, utan en daniel som petar, ja, PETAR, på mig och säger att jag ska gå upp.
klockan är 9.30 oc jag blir skitless, men kliver ändå upp.
han skulle jobba, så jag åkte hem till mamma. vi åkte iväg och handlade lite behövligheter, som kattmat och människomat. sen gick jag in till carro och så shoppade vi lite.
julklapp till mig och pappa.
kalasbra.

idag kommer mormor och matar oss, fiskfärs, det är suerduperjättegott.

jag är pank som vanligt, fick lön i förrgår och har endast köpt två julklappar.
har sagt åt daniel (eller sagt kanske man inte ska kalla det när jag bestämt sa åt honom att köpa det och det annars skulle jag göra slut med honom) vad jag vill ha i julklapp. och som jag nyss sa, får jag inte det gör jag slut med honom.
så nu är det bäst för honom att han lyssnar på mig, men han gör ju inte det annars, så han gör det säkert inte nu heller. karlar!
hej och hå.
heheh.


iiiih, vi var på ikea igår, daniel och carro shoppade saker till deras lägenheter.
daniel köpte massa nya, fina saker, och det blev jättemysigt . han är ju en riktig man och har enbart svarta saker i sin lägenhet, så jag fick den stora äran att välja påslakan, visst är han snäll?, så jag valde röda fina! mycket fint och hemtrevligt blev det.
hans lägenhet kommer bli kalasjättefin när han har fixat fondväggen.

nu kom mormor och albin, dags att vara social.

Kommentarer
Postat av: MobbeBloggaren

Määään vad ni är husliga! ;)

2008-11-23 @ 18:23:40
URL: http://mobbebloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0