ingen överaskning

nej, faktiskt inte, jag har fortfarande inget vettigt att skriva om.
däremot tänkte jag ta och diskutera in mentala ålder lite grand de närmaste raderna.

för så vill jag bara göra det klart för alla att jag är 19 år.
ganska så ung, eller hur?
HAH! guess again!
jag har nämligen under de tre föregående månaderna drabbats av ryggskott, detta på grund av mitt dåvarande jobb. jag tänkte som så när jag fick det, shit, keep weeling in the vuxenpoäng.
förra veckan började jag sticka min egengjorda halsduk, som för övrigt blev klar idag, mycket stilig om jag får säga det själv.
men nu är det även så, att igår när jag var på jobbet så sträckte jag muskeln som går genom nacke, axel och rygg.
det, mina vänner, ska jag ta och säga att det gör för jävla ont!
så rent hypotetiskt, hur gammal är jag egentligen? jag brukar själv säga 78.
ordet är fritt.
hur gammal anses jag vara?

för att återgå till gårdagen när min hemska olycka inträffade så åkte jag och min syster till vårdcentralen här i vällingby.
kom dit 13.00, upptäckte till min snålhet att jag var tvungen att betala, gjorde iaf det och fick namnet på doktorn som jag skulle träffa. vi satte oss ner och väntade.
carro roades av att mitt huvuvd satt fast vid vänster axel, så hon försökte få mig att se åt höger utan att röra hela kroppen, mission faild.
ANYWAY! efter två, äckliga jävla, timmar stormade jag återigen till receptionen för att fråga om det vat någon idé att jag satt kvar eftersom de skulle stänga om en halvtimme.
pygmén framför mig säger att jag inte är inskriven, jag svär åt henne och hon sätter mig först i kön, damn right säger jag och går och sätter mig igen.
hur som haver så träffar jag en underlig jävla människa till doktor, en knasig jävla sjukskötera som ger mig en spruta och skrattar och hånar mig, dels jag att jag har ont så jag skriker, men även för min dialekt.
tack, kärring.
såååå, efter tre timmar fick jag den hjälpen jag ville ha, som tog 10 minuter.
sjukvården, SUG MIN!!!

så nu käkar jag tabletter som ska hjälpa mitt onda, som jag för övrigt inte kan ta eftersom jag ska dricka alkohol.
men det är alltså mitt eget fel att jag kommer ha fittigt ont de närmaste dagarna, eftersom jag inte tänker riskera att mina andningsorgan lägger av, så som min mamma berättade för mig.
och vill ni veta varför jag ska dricka alkohol?
för at jag ska på erotikmässan! weeeeho, rättare sagt.
skoj, må ni tro.

ledig imorgon igen, annsingen och rille kommer hit, mina loved ones.
saknar mina andra loved ones, malin för redigt gullig igår och lite orolig över min rygg-situation. sött.

men, men. sticka vidare på min andra halsduk och ligga och tycka synd om mig själv, med all rätt denna gång!


på återseende.

Kommentarer
Postat av: rillish

därmed är det klubbat att sjukvården, rättssystemet och mycket annat som tycks ses av låg prioritet, suger vårtigt ollon i kalla, jävla Sverige. Inte mycket att göra åt det mer än att skåla varje ons,fre och lör och tacka för att vi får möjligheten att skatta dryga tredjedelen av lönen. Det är tur att pengarna hamnar där dom ska.

2008-10-31 @ 00:54:33
Postat av: Malin

Om du är trött på att sticka en till halsduk till dej själv så säger jag aldrig nej till en ;)

2008-11-01 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0