itchi

det kliar på handen.
cancer, säkert.

efter att ha jobbat 13 dagar i sträck så var jag ÄNTLIGEN ledig en dag.
det var jävligt skönt. sov hemma hos daniel, så vi låg och myste imorse.
sedan åkte vi till blåsut för att vara med på nån sminkgrej för mary kay.
jag blev jävligt less när det inte funkade som jag ville, men det blev bra till slut.
daniel fick också sminka sig, han blev fin.
sedan så sa han att jag såg ut som en porrstjärna.
han berömde även mig för att jag var duktig på att måla läpparna, så jag är lite feminim ändå.
HAH!

imorgon är det tillbaka till jobbet, hoppas att inte camilla ringer på morgonen och vill ha dit mig.
annars jobbar jag kväll.
hellre det så får jag sova.
sedan på tisdag är det LÖN <3<3<3.
så då ska jag iväg och köpa skor.
sen ska jag iväg på stan på onsdag och shoppa. ihihihihihihihihihi!

nu ska jag fortsätta titta på tv.
sova sen, är kalastrött nu.

snart fyller elin år! :D

Kommentarer
Postat av: Helén

Mä! Jålliga jänta! Du är nästan lika hypokondrisk som "poor old Bertha" du.. henne kan jag berätta om nästa gång vi ses... hi hi

Kram!

2008-10-21 @ 20:19:12
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0