lite smått, sådär.

sitter hemma hos carro nu, hon ska plugga - men hon har sprungit runt och städat i lägenheten och hållt på och försökt undvika hela grejen. NU slog hon sig ner. bra för henne.
bra att jag slipper plugga.

igår och idag har jag varit ledigt.
jävligt skönt, det ska jag ta och säga.
skulle ta och sova ut som jag aldrig gjort förr, och då var det jävligt dumt att jag sov hos daniel, för dom håller på och bygger nya hus precis utanför. så KABOOM låter det hela dagarna = jag kunde inte sova.
skit samma.
jag har varit slapp hela dagen nu iaf.
inte gjort någon nytta alls, och det känns jävligt bra, med tanke på att jag jobbar 13 timmar imorgon, utan rast. sådetså.
!
imorgon är det den mest underbaraste dagen i mitt liv (överdrivning som malin), för då får jag min efterlängtade lön! det är väl värt att tillägga att jag inte har haft någon lön på två månader, och honestly så vet jag inte hur FAN jag har överlevt detta. med tanke på att min lön brukr jämt vara slut 6 dagar efter löning.
men iaf, imorgon får jag lite pengar.
sen nästa vecka får jag äntligen sista lönen från bollnäs.
(detta är till pappa) jag ska faktiskt ta mig i kragen och vänta med att köpa nya skor tills nästa månad. WOW! the crowd goes wild! :D nu blir det massa myskläder, stickade tröjor och kjolar.

men nog med detta skitsnack.
göra mer onytta.




PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Elin

men, det är ju cplångt dit. Jag har inte heller några pengar på mobilen, men när jag fyller på så ringer jag dig. FORT SOM FAAAAN! Love you tooo kompiiizjohanna <3<3<3 kyssis

2008-09-19 @ 11:35:12
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: Helén

Jamen du eeeee ju en förståndig tjej ju... som väntar med att köpa skor ;)) är väl fortfarande lite hyra som ska ut och annat som ger maaaaaassssor av vuxenpoäng!

Kraaaaaam påddä!

2008-09-19 @ 13:55:25
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, jag är känd som överdrivarn ;)

2008-09-21 @ 23:31:50
Postat av: Pappan

WaekyWaeky!! Det måste bloggas mer! ;)

2008-09-25 @ 22:46:08
Postat av: Helén

Ja just det så pappa vet vad du har för dig.... he he he.....

2008-09-26 @ 15:34:15
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0