Det brinner!

Valborg firas hemma med Carro, med att göra ingenting.
Det tyckte vi var rätt.

Ska väl dra den vanliga resumén över vad jag har gjort de dagar som jag inte har skrivit. (förlåt, annsingen) Jag har jobbat, varit med Håkan, sovit och ätit lite.
SÅ! snabbt som fan gick det, för det är inget som är värt att berätta.
Däremot kan jag berätta att min tånagel är inne på sista andningen nu, och kommer nog ramla av när som helst.
Nödvändig information, kanske inte, men jag berättar ändå.

Idag kom det fram en kille till mig och frågade mig om jag var en sån där "singeltjej", jag sa att jag inte var det och vi kom fram till ett gemensamt beslut att vi inte skulle gå och fika tillsamans. Då frågade han om jag hade nån singelkompis, desperat kille, jag sa att mina kompisar bor inte här. (tänk på att jag hade galet mycket panik och visste inte vad jag skulle ta vägen). Så han ville ha mitt nummer så han kunde ringa mig och bestämma träff med nån av mina kompisar när dom kom ner hit. Jag försökte verkligen slingra mig ur det, men det var omöjligt. Så jag gav han Malins nummer. FÖRLÅT, MALIN!!!!!!!!!!!! Men jag hade panik, visste inte alls vad jag skulle ta mig till.
Jag har jättedåligt samvete för det, och kommer på i efterhand att man skulle hittat på ett nummer, men jag är dum i sådana situationer.
Men, men. Hoppas Malin förlåter mig.

Nu, så, kommer snart Carro med resten av maten till middagen och glass.
Härligt.

PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, gud vad kul och väldigt rätt att ge malins nummer :)

2009-05-01 @ 03:02:53
Postat av: Anna

hahaha. vad roligt att du gav malins nummer. Det uppskattas säkert ;)

2009-05-01 @ 22:00:35
URL: http://annawestlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Inte roligt att du gav han mitt nummer, hämden är ljuv ;)

2009-05-03 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0