Du får mig

Snäll, va?

Vi drar igenom händelserna så som ska dras igenom.
Alltså i ordning.
Igår bjöd mormor på middag, det var gott som vanligt. Hon har blivit en trevlig dam på senare år. Sedan var det teater på Dramaten, som sagt. Det var trevligt, den var bra och den var roligt. Dock inte första timmen, då jag funderade på att sova igenom hela skiten istället. Eftersom dom inte har nån ventilation i salen så svettades jag ihjäl, men återuppstod, precis som Jesus, under pausen.
Efter teatern åkte jag hem till Håkan, vi drack te och åt mackor med skinost på, spicy info, huh?
Satt och pratade ett tag, om vad kommer jag inte ihåg, men det var massa skitsnack utan en skymt av klockhet i det. Ungefär som vanligt i Skanstull.

Idag så har jag varit hos doktorN. Det var frustrerande, som vanligt hos sjukvården. Hon sa att jag nu var väl undersökt och nå annat skitord som hon sa, och frågade om jag var nöjd. ICKE, sa jag då. Nöjd blir jag när jag vet vad felet är. Sedan frågar damen mig vad jag trodde att det var, jag replekterade då att jag har inte den blekaste jävla aning eftersom jag inte är en läkare, hennes svar var väl "nehe" eller nå liknande. Kärring. Men jag gnällde till mig ett ultraljud av hjärtat samt ett EKG som varar massa jävla timmar. Så remissen är skickad, så kommer väl dit om en månad, eller nå.

Annars, då?
Ligger och lyssnar på LW och känner mig allmänt nöjd. Trots att jag egentligen inte har något att vara nöjd över; Jag är sjuk(?), jag har för stora kläder, jag är fattig som få plus att jag är lat och jävlig. SÅ, nu är jag inte nöjd längre.

Ska iväg till D och hämta stuff idag, JA, JAG SKA DET denna gången. Jag ljuger inte.

Enligt Rickard Jönsson ska ska jag bli famous. Kanske det.
Nog med skitsnacket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0