Hemliga vapnen.

Nu skriver jag för skrivandes skull, har egentligen ingenting att säga. Men när har jag någonsin det?
Igår var jag, som ni redan vet, med Håkan. Vi tog en extremt kort promenad eftersom solen hade gått ner och det var inge skönt ute. Vi gick och hyrde en film ist, 1408, jag hade läst novellen, självklart skriven av min älskling Mr. King, och jag måste säga att regissören gjorde ett fantastiskt jävla jobb för att återge skräcken i historian. Det var ju självklart inte lika läskigt som att läsa boken, men det var nära inpå ändå. Snygga vinklar och jävligt bra filmat.
Bra gjort, helt enkelt.

Sen innan vi skulle sova pratade Håkan om att han skulle drömma mardrömmar om filmen, eftersom hotellrummet var så likt hans lägenhet, och jag sa att han inte skulle tänka på det innan han somna, för jag brukar oftast drömma om det jag tänker på. Sagt och gjort, för min del iaf, jag hade mardrömmar om Annsingen. Nu kommer jag inte ihåg vad det handlade om, men det var iaf på Arlanda, och hon sa eller gjorde något som var hemskt.
Dumma drömmar.

Idag var jag ju barnvakt åt Elma, det gick bra och det var mysigt.
Hon är alltid lika mysig den lilla damen.

Ikväll ska jag nog tillbaka till Håkan igen.
Och imorgon blir det jobb.
Sen har jag inget mer att berätta.
Förutom att jag har sjukt dåligt med pengar, men det var inget nytt eller ovanligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett att King är färdig med sitt MastodontEpos som han skrivit på i 25 år? Drygt 1000 sidor krispig skräck från din älskling :)

2009-04-08 @ 16:08:16
Postat av: Pappan

Det var naturligtvis Pappan som kom med den glädjande nyheten :D

2009-04-08 @ 16:09:31
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Anna

Nämen, vad knepigt man kan drömma :) har du insett hur kort tid det är kvar tills jag kommer hem?! ASKORT. Kärlek!

2009-04-08 @ 23:32:06
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0