Imsdal gör bra vatten

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men har ändå inget att berätta.
Så det här blir ett sånt där tråkigt inlägg, som vanligt.
Mest för att Annsingen berättade att hon blir sur när inte alla skriver ett inlägg om dagen, så ska försöka vara mer uppmärksam mot hennes känslor framöver.
Nu har jag varit med Håkan två dagar i rad, först lagade jag mat åt honom och sen spelade vi kort, och igår kikade vi9 på film "Dagboken", jag låg i fosterställning och grinade - Malin, du vet hur sorlig den är!
Och idag tog vi en promenad ut på Götgatan efter en sen frukost.
Det var mysigt, ganska fint väder, så det kändes helt rätt.

Ikväll blir det till att åka lite båt med mamma och hennes kompisar, plus Carro då.
Suger att man är hemma så sent, för jag ska börja jobba tidigt imorgon.
Så det är jag lite grinig över.

Babbo kom förbi hit igår, det var kul!
Hämtade en liten hund, Fjolly, har ni hört på maken vilket jävla namn?
Tokigt värre.

Och imorgon kommer MysMalin! weeei.
Otroligt mysigt ska det bli.

Nu, så, får det vara nog!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra tänkt att ta hänsyn till mina känslor ;) Keep it up! LOVE YOU.

2009-04-25 @ 07:08:24
URL: http://annawestlund.blogg.se/
Postat av: Helén

Nääää hon heter Jolly ju....... Sluddra farsgubben eller ;)))

Kram

2009-04-26 @ 11:31:12
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0