Lika tom och full som du

Först vill jag bara säga; OH MY GOD! Åt informationen som pappa dela med sig av. Det sög till rejält i magropen när jag läste att boken är färdigskriven, och jag känner mig lyckligare än vad jag borde vara. Det är för bra för att vara sant! Detta är sann lycka, min vän! Stephen är den bästa människan som har vandrat på denna jord, och någon dag ska jag visa min kärlek till honom, till honom tête-a-tête, så att säga.

Så underbart!


Sen så åter till det jag tänkte säga egentligen. Är det solen, är det min lediga dag, är det att Annsingen kommer hem imorgon eller är det min snygghet som gör att jag är så lyrisk som jag är? Nu spelar ju självklart den nyskriva boken en stor roll i min lycka. Men åter till frågan, ni tycker ju självklart att det är min snygghet som jag mig så glad, och det kan jag ju inte argumentera emot. Men det är nog alltihopa skulle jag säga. Våren gör under för själen, minst sagt.

Mamma kom med ett glas vin, som gör allting mycket bättre.

Jag är på bra humör, jag kännner mig kärleksfull och allmänt mysig.

Bättre än så här blir det inte.


Är det någon som verkligen har insett att Annsingen kommer hem imorgon?

Är det någon där ute i umgängeskretsen som har kopplat det?

Jag har då rakt inte gjort det. Men det kommer väl när jag ser hennes älskvärda nuna. Jag kommer börja gråta när jag ser henne igen för första gången på över ett halvår. Det är en mycket stilig människa som man kan säga mycket gott om.


Sen vill jag också tillägga att jag hade ett moment igår, som var hemskt mysigt.

Jag satt på jobbet, lilldamen hade somnat efter massa skrik, och jag tänkte på Malin och de andra damerna hemma i Bollnäs, och insåg hur mycket jag saknade dem. Tänkte på alla de jävla dumheterna som vi gjort och hur avslappnat det alltid är med dem. Och senare under kvällen så skickade Majsan ett sms till mig där hon skrev att hon saknade mig.
Det kändes hemskt bra att jag inte var den enda som saknade.
Mina mysstumpor. Majsan, det är en tjej i toppklass.

Eftersom jag är på gång, alla mina nära och kära, jag älskar er och uppskattar er alla så otroligt mycket.
Familjen, alla dess grenar, både gamla och bonusfamilj - världens bästa. Skulle inte byta ut någon mot något i hela världen.
Mina exeptionella vänner, jag gjorde ett mycket bra val av vänner för flera år sedan, och tackar alla hjärtligt för att de står ut med mig. Rillish, Majsan, Annsingen, Flisan, Älvan, Nippel, MP, BETTIS (som jag saknar henne), m.fl.
Syster, får ont i hjärtat bara av att tänka på hur mycket hon betyder för mig.

Oj, vad jag är kärleksfull. Något alldeles extraordninärt.
Men så bra!

Ta åt er av detta.


Kommentarer
Postat av: Rillish

Vad har du petat i dig kvinna? Hoppas du har mer på lager för i helgen blir det mys :)

2009-04-11 @ 00:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0