Tror du håller på att balla ur, ja

Hälsingland har ju många fina grejer att erbjuda, och ibland kommer det upp små guldkorv, detta guldkronet för året är produktionen "Småstadsliv". Detta är humor på hög nivå, och för alla som inte har sett filmen-erna så är det dags för det nu.
Min favorit är Johanna, "Din farsa var en lurfv, han". Oerhört roligt! Sådetså.

Över till annat.
Igår var det en himla fin bakisdag inne i Bollnäs.
Vi var ut i fredags, vilket var sunk som fan, men innan var det roligt. Alltid lika roligt att vara med Anna.
Blev nå efterfestliknande hemma hos Anna, men jag bangade och gick och la mig vid 5.00.
Efter 5 timmars sömn så vaknade jag av Dommar-Kjelle.
Så vi åkte hem till Malin, snackade massa skit, sen åkte jag iväg och tatuerade mig.
Det gick bra, gjorde så sjukt ont, men Becker är en snäll gosse.
Billigt blev det, å. Det gillar vi.
Pappa är väl inte nöjd, och farmor kommer "oj-oja" ihjäl sig.
Men det är sånt som man får ta när man gör sådana saker.

Iaf så har Anna åkt tillbaka nu, och jag kände mig jävligt tom och ledsen när jag åkte hem efter att ha gett henne kramar och lite kärlek igår. Det är sådana tillfället som man inte alls vill ha många av i sitt liv.
Men snart, överdrift, flyttar hon hem för gott, och så kan vi mysa på regular bacis igen.
Det gillar jag.

Nu så ska jag duscha och fixa.
Sen blir det hemfärd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0