Dagens dag.

Jag sov som ett as i natt, drog ihop ungefär 12 timmars sömn.
Så länge har jag inte sovit på flera månader.
Stackars lilla Hjördis väckte mig inte heller, fick dra upp henne ur sängen så vi kunde gå ut.
Skönt med sådanna dagar också.
Fick inte sällskap i natt av Carro och Sofia, jävla tokfior.
Sofia sov tydligen i en bil och var jävligt nöjd med det.
Och Carro sov i sin lägenhet.
Ungdomar, vet ni.

Har som städat lite smått här hemma, mina mamma-gener sätter in ibland.
Ska ta och dra fram dammsugaren när Sofias lilla loverboy behagar att lämna lägenheten.
Konstig karl.

Nu ska jag mysa med min Gismo och ringa min käresta, tror jag alldeles.

Kärlek till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0