Djurliv.

Fick en fråga om jag hade skaffat mig ett liv nu, eftersom det har varit dålig uppdatering på senare tid.
MEN, ICKE! Jag har bara valt att vara lite trevlig ist för att sitta vid datorn.
Har varit ute på långa dryga promenader, tittat på film, druckigt vin och myst.

Men idag var dagen från helvetet.
Har varit världens PMS-monster.
Och när man är det, mina vänner, så ska man absolut inte vara med sin pojkvän, för det är åt helvete och förstör massa.
Så idag har jag surat och grinat, legat i soffan och gråtit, bestämt mig för att hoppa från Tranebergsbron och inte äta något under den tiden jag har kvar.
Nu är det bättre.
Men, som sagt, det var ett helvete.
Skitdrygt.

Längtar tills nästa vecka då jag åker till Hälsingland, niiiiiiiiiiiiiice!

Över till annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0