Mjäkigt.

Jag ska ta och berätta för er att min hund var obeskrivligt dryg i natt.
Hon fick inte plats i sängen eftersom min käresta sov här. (Jag har en 90 säng)
Så jag vaknade i natt av att hon stod och ylade som en jävla varg nedanför sängen.
Hon tog i från tårna, det lät förjävligt, trodde först att det var någon som blev våldtagen och mördad - så jävligt lät det.
Så då fick hon sova med oss, trots platsbristen, så det slutade med att hon delade huvudkudde med mig.
Ganska mysigt ändå.

Hur det går med att sluta snusa?
Jo, ni. Jag låg i sängen i morse och var ledsen över det, men ganska lugn ändå.
Men då hittade jag en dosa i en av mina andra väskor, så jag beräknar att kunna leva på den dosan i tre dagar ungefär. Då puschar jag det verkligen.
Sen är det slut.
Känns skönt ändå.

Ska in och köpa present till syster nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0