Måndag.

Först och främst så kan jag ju säga att jag är en pinsam jävla människa som har sovit över på tok för mycket till jobbet de senaste dagarna. Då det är måndag idag så kan jag omöjligt sova över eftersom jag börjar 15.30.
Jag tror stenhårt på att det är mitt undermedvetna som inte låter mig kliva upp i tid, eftersom arbetet snart är över och för att det suger.
Så måste det vara.


Till min lycka så vaknade jag i morse och såg snö! I Stockholm! Vilken grej!
Note to self; åka en timme tidigare än planerat då tunnelbanesystemet och bussarna inte tycks fungera då det är snö på räls och vägar.
Stockholm, jävla löjlig stad egentligen.

Nu ska jag fixa ihop någon matlåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0