Mer.

Kan skriva lite mer utförligt nu när jag väl är hemma från mötet.
Som sagt så gick det bra, känns som om det var en jävligt bra grej att göra egentligen. Hon uppskattade att jag kom och pratade och det känns nå otroligt skönt att ha sagt det till någon som kan göra något åt saken.

Skrev i ett litet inlägg igår om att jag satt och pratade teckenspråk åt en liten pojke som jag ville adoptera, dom sökte en assistent till honom, så tror jag kanske ska ta det jobbet. Iofs så är det natt, men det kan väl vara bra att ha gjort det någon gång också. Jobb som jobb, som man kan säga.

Hjörd står och fixar håret så fint nu. Blir alltid lika bra efter en gnugga-huvudet-mot-soffan-frisyr.

Nu ska jag dö lite innan jag åker till jobbet.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Helén

Strongt av dig tjejen att ta tjuren vid hornen! Bra att du talade om hur bedrövligt du haft det. Skönt att du blev erbjuden nya jobb. Du ska se att allt ordnar sig till det bästa!

Kram kram

2009-12-07 @ 15:35:42
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0