Pinsamheter.

Jag är dum i huvudet! Var på intervju för ett jobb nyss, och hade tittat fel på tiden, så jag var 40 minuter för sen. Jävligt pinsamt då dom frågade hur jag var på att passa tider. Då kan man ju omöjligt säga att man är punklig som fan i vanliga fall, då jag faktiskt är det. Men annars så, det verkar vara ett jävligt trökigt och långsamt jobb, men det är ju bättre än inget alls. Eller, hur?
Får veta mer nästa vecka.

Håller på att försöka få tag i min chef också, och hon är den mest upptagna människan i världen, då det blir ett mission att få henne att höra av sig.

Annars är det samma sak som vanligt, ledig idag så jag ska möta Carro och mamma och dra en fika i Vällingby.



Vi hörs sen, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0