I gonna dance with somebody

det blev inge snack igår, för jkag lyckades dricka upp mitt vin för snabbt.
dumt gjort.
hade varit skönt att ha det där snacket avklarat.

läste på malin perssons bdb att hon har ledig i tio dagar.
dra åt helvete vad jag är avundsjuk på henne!
jag är ledig i en dag nu och är helt lyrisk!
jag vill vara arbetslös, åka till västerlima och lata mig.
men, icke sa nicke! jag är vuxen och tar mitt ansvar, vilket suger.

idag är det valentine, dvs så ska jag hem till mamma och äta middag.
carro och mormor är också där.
det blir nog trevligt.
sova där i natt tänkte jag göra.

har haft sjuka drömmar i natt, kommer däremot inte ihåg dom, men jag vet att dom var sjuk.

ska ta och hoppa in i duschen nu, sen gå iväg till mamma.
kolla om jag har nå pengar för att köpa en kjol på hm som kostade 98 kr.
som hittat.

hej mä er

Kommentarer
Postat av: Rillish

Nu fungerar mitt internet igen, wohoo! Kan vara en av dom bättre dagarna på länge det här. Tyvärr ska jag ju iväg och förstöra den med 8 timmar jobb snart. PEACE

2009-02-15 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0