I´m on FIRE!

jävlar vad jag håller bloggandet glödande hett hela tiden!
det kommer säkert avta inom en snar framtid.
men vi lever i nuet, så det så!

idag har varit en tråkig dag.
höll på att dö av trötthet i morse när jag klev upp.
men jag vaknade faktiskt 20 minuter innan jag var tvungen att gå idag! en jävla bedrift.
inte som igår, eller alla dagar innan dess, då jag vaknar 10 minuter innan, eller samtidigt som min tunnelbana går.
så, en bedrift.
jag var nöjd med mig själv.
hann till och med äta frukost.
ännu större bedrift.

på tal om frukost så har jag nu sagt åt daniel att den här dagen var sista gången jag åt den här månaden. och där med basta! jag vägrar slänga ut mina pengar på något onödigt som mat. jag kunde, helt ärligt, inte bry mig mindre om mat.
han blev självklart asförbannad, men det skiter jag i. han får äta bäst han vill, det är hans pengar.
jag har ett paket müsli, det kommer gå så bra, så!
I´m gonna make it.

imorgon är det fredag, och det betyder som vanligt ingenting för mig eftersom jag jobbar under helgerna.
men skrew it, jag kan vara glad för andras skull. tro det eller ej.


för övrigt så vill jag bara skriva några rader om min födelsedag, igen.
jag fick nyheten om att den ende vän som kommer vara hemma och fira min födelsedag är Rille. snacka om en riktig vän. nu kan jag verka grinig, men jag fattar att dom andra hade andra planer och det klickade inte, men vafan liksom, man fyller bara 20 en gång, och det är väl en relativt stor grej. så jag sticker inte under stolen med att jag började gråta när malin berättade att dom inte skulle vara hemma.
känner mig förjävla deppig över den situationen, och left outside alone, som min vän anastasia skulle säga.
men, men detta menas också ännu mer kärlek till rille.
så vi ska självklart ut och göra stan osäker, ja, jag menar bollnäs, och innan det ska jag fan gå på bolaget åt honom och langa. TILL EN MINDERÅRIG! häftigt.
jag tackar honom för kärleken. rillish, MY man.

och med detta säger jag hejdå, och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Jag kan av relativt förståeliga orsaker inte fira din födelsedag men var jag hemma i sverige eller asrik så skulle jag komma. Det kan du skriva upp. Jag ska fira dig här, tror jag. Supa ner mig för din skull och lyssna på gamla godingar och bli nostalgisk. I can't wait!

2009-02-06 @ 03:18:25
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0