osv.

helt jävla slut idag, och jag skyller allt på daniel.
jag somnade efter mycket jävla om och men igår vid 2.00. det bör tilläggas att jag skulle upp 6.00 i morse, då väcker dumdaniel mig och säger att han inte vill sova. vad fan är det för jävla dumheter? jag snäste något åt honom, skitförbannad, och han somnade om 5 minuter efter. JAG däremot, somnade 4.00 igen. var förjävla skitjävlatokförbannad och trött imorse. tack så jävla mycket, typ.

annars så har det varit en ganska vanlig dag.
mådde skitilla under hela dagen, och mitt huvud nästan mördade mig.
efter jobbet åkte jag in till medis och fikade.
det var trevligt, dock lite pinsam tystnad, men jag verkar få det med alla människor.
kul att ha någon annan än daniel och carro att umgås med i storstaden.
inte för att jag klagar.
men det är iaf trevligt.

aaaaaaaaaaaaaaanyway.
daniel har äntligen fixat internet, så nu får jag också surfa lite.

ska ta och lägga mig i fosterställning och tycka synd om mig själv nu.

TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0