direkt svar

nu har jag ju iofs redan pratat med pappa angående min livsstil, om man nu får kalla det för så, att har man en chanel-väska så är det värt att vara fattig i 3 veckor. sådetså.
detta samtal har jag ofta med mina vänner som undrar var i helvete jag gör av mina pengar, och jag svarar varje gång att jag lever för dagen, och struntar i resten. huvudsaken är att jag är glad i en dag iaf.

så som de flesta vet så är jag ofantligt förjust i rottweiler.
därför tänkte jag köpa en liten mix nu av en dam som bor i bromma.
helén kom snabbt med invändningar, som var mycket vettiga.
men jag undrar om jag kommer att tänka på det. förmodligen inte.
jag vill verkligen ha den där lilla vovven.
vi får se hur logiskt jag tänker.
jag har pengar, om jag inte köper massa väskor och skor, och jag har tid, God knows att jag lever ett tråkigt liv, och jag har viljan. och jag skulle ta hemskt bra hand om en hund.
som min lila beeeeeebis.
får se hur jag gör.
vore mysigt.

tillbaka till att inte göra nånting nu.

Kommentarer
Postat av: Helén

2009-01-06 @ 15:05:59
URL: http://h
Postat av: Helén

Nu kommer tråkmoster med en kommentar igen ;))

En handväska kan ligga i din garderob och vänta tills du kommer hem från Afrika. Den kan ju ev följa med också, vad vet jag...



Men en hund kan man inte stoppa in i garderoben och plocka fram några månader senare.... (Visst hörs det att jag är certifierad uppfödare ;)))



Pappa och jag ha lovat ta hand om hund till dig när du reser om den i vuxen ålder inte har en mankhöjd över våra knän....



SÅ nu återstår bara att fråga mamsen ;))) He he...



PUSS på dig - jag förstår dig helt - men jag är ju sådär urbota gammal och trökig ibland..

2009-01-06 @ 15:10:54
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Marie (Heléns kompis)

Ang. val av hund kan jag bara tillägga att när det varit så kallt som nu är jag väldigt nöjd med att jag inte har nåt större än en liten malteserdam som helst inte går längre än runt kvarteret :)

Medan Mulberry-väskorna vilar i garderoben...

2009-01-06 @ 22:17:01
URL: http://mar-an1.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0