helgen som varit

var ju absolut ingen höjdare.
var ledig precis hela jävla helgen och gjorde inte ett skit!
tack och lov var det the hill-maration på mtv, så hade åtmindstonde något att göra.
livet suger när man inte har några pengar.

till nästa lön kommer så ska jag köpa en chanel-väska, och förhoppningsvis ett par Christian Loubourtin-skor. IIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! så jävla perfekta så det finns inte.
sweet.

jobbar bara jättelite idag, och det är väl inte så bra utifall jag ska hålla på och köpa massa dyra saker.
men, jag biter ihop.

till helgen kommer malin hit :D.
det ska bli asroligt.
hoppas att dom andra brudarna följer med också
det vore också askul.

mina naglar har blivit så jävla långa nu så jag knappt kan skriva, och dom går av hela tiden, för att dom helt enkelt är i vägen eller för att daniel har av dom.
på tal om daniel så blev han jättesur på mig igår, får jag "råkade" ge honom ett sugmärke på ögat. ja, okey, det var väl kanske inte en sån ba idé, men jag tycker iaf att det var roligt och att han överreagerade som fan.
men sak samma, han kom över det till slut.

nu ska jag fortsätta att titta på mina underbara shoppingexemplar.
ihihihih.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pappa å Helen

Jadu lilla vän. Undrar om det finns något samband Chanel-väskor, Christian Loubourtin-skor och att inte ha några pengar att göra något roligt för??!! ;)

2009-01-05 @ 13:42:35
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0