lediga livet

jaaaa, här sitter jag och känner mig påhoppad av smartheter från helén, och funderar på hur maries mulberryväskor ser ut.
anyway.eftersom jag är den vyxna och ansvarfulla människa, som jag har varit hela mitt liv, paus för skratt, så har jag tittat på lite hundpensionat som tar emot hundar om man ev åker iväg på semester eller dylikt.
nu är det ju så att min afrikaresa pågår i 2 veckor, en fis i rymden, så under denna tid så ksulle min kanske-vovve vara på pensionat. eller daniel :D.
mamma har väl mer eller mindre godkänt det redan, då hon sa åt mig att tänka ut det ordentligt innan, och det är ju något som jag ka garantera.
har funderat på detta ett tag och vet fortfarande inte hur jag ska göra.
köpa, eller inte köpa.
det är något som jag får bråka med mig själv om, skriva plus-och-minus-lista, kanske.

idag är jag ledig, dvs att jag sitter hemma hos daniel medan han är på jobbet.
tänkte gå iväg hem till mamma en sväng och umgås, men har så jävla ont i huvuvdet så jag orkar inte.

pratade med rille igår då jag erättade för honom att jag låg på dödsbädden,. och han lovade att hålla tal på min begravning och inkludera meningen "hon hade många ambitioner med saknade helt talang". ganska roligt.

har inget att göra.
hade jag aft lite av mina grejor här hade jag kunna underhållit mig själv i timmar, men daniel har så tråkiga agodelar, så det är omöjligt.
datorn och tv funkar. inte resten.

fortsätta min dialog - Jag Vs. Jag
wish me luck.






Kommentarer
Postat av: Rille

Har du tappat bort kameran eller? Lite action på bilddagboken nu för fanken. Någon ordning får det väl vara!

2009-01-07 @ 19:26:30
Postat av: Helén

Åhå, inte längre än 2 v. Trodde det var nån praktik tillhörande din utbildning jag... tänk så lite man vet... he he...



Kolla dock med Skara om det går att ha med hund där och anmäl dig till brukshundsklubben. Träning där minst 3 kvällar i veckan rekommenderas med rottisar, med blandningar kanske ännu mer tycker vi som träffat en rottisblandning vid namn Biffen. FLESS!



Men jag röstar ju hellre för hund än Chanelväska.... Förresten har jag 4 hundar och en Mulberry-väska. Men Mulberryn är ju köpt på tradera förstås.. men äkta, snygg och sprillans ny var den när den kom i min postlåda.. nu är den flitigt använd men fortfarande snygg. Precis som oss av årgång -62... dvs Marie, Calle och jag själv.



POSS

2009-01-07 @ 23:00:16
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Marie

En mossgrön Bayswater, en svart Brooke samt en brun som jag glömt vad det hette (Gosford kanske?), ser lite ut som en liten hopklämd Bayswater.

2009-01-13 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0