OOPS!

fick världens panik alldeles nyss när jag kikade runt på flygbiljetter för att kanske åka och hälsa på anna nån gång, och så skulle jag klicka vidare och kolla mer, när det stod att dom tog emot min beställning. men jag klarade mig, förhoppingsvis! annars skulle jag bli riktigt jä vla rädd.
kommer hem en räkning på flera tusen.
jobbigt isf.

igår så var det en jobbig dag så in i hell.
jobbade jättemycket och hade inte ätit nå, så jag näst intill sprang hem till daniel för han skulle laga middag åt oss. och jag tänkte då att han hade fått lön dagen innan, så vi äntligen skulle slippa äta spagetti och köttfärssås, SOM VI JÄMT ÄTER, men icke sa nicke. det blev spagetti och köttfärssås och jag grät nästan när jag satt och åt.
hur har han kunnat förstöra något så gott för mig?
pappas är ändå jättemycket bättre.
sedan säger han åt mig när jag antydde på att vi aldrig äter något annat att vi ska skriva ett jävla matschema för en vecka! vad är han för gammal gubbe? det satte jag ner foten åt, med ideologin att man gör det man vill, när man vill.
och jag vill absolut inte gå efter nå jävla schema för vad vi ska äta.
vill jag äta keso till middag en dag, så gör jag det.
sådetså!
damn right

var och tittade på carros nytapetserade lägenhet igår.
det var jättefint. mycket bättre än vad det var förr, I may add.

idag blir det handboll för hela slanten då vi möter kuba.
det kommer gå så bra, så.

nu ska jag titta i skafferiet om vi har nå mat att äta. 
men det har vi väl inte.

Kommentarer
Postat av: Helén

2009-01-17 @ 17:45:27
URL: http://h
Postat av: Helén

Hörru min lilla brudtärna! ;)) Nu är det dags med några visdomsord igen tror jag.



Du måste äta ordentligt... det gör knappast huvudvärken bättre av att inte äta på en hel dag.



Sen vill man äta annat än spagetti så måste man handla annat än spagetti... annars finns det inte nåt att laga till när man kommer på att man VILL äta annat än spagetti...



SÅ följaktligen har Daniel en viss poäng i det han säger...



Men det vet jag att du fattar ;)) Vill bara retas lite...

Pussåkram!!

2009-01-17 @ 17:50:21
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0