Än så länge, så.

Ööööööööööh, är hemma från jobbet nu.
Eller, ja, kom hem för ett tag sen.
Det första jag gjorde efter jag slutade var att gå på Bolaget för att gardera sig för helgen.
Det blev vin och massa öl. Vitt vin, till och med. Det du, Malin.
Jag har ett upprörande dilemma på jobbet, som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla.
Får se om det går att göra något åt.
Förhoppningsvis.

I ALLA FALL, mina vänner, så är det rea på Junkyard, och det vet ju alla vad det betyder.
Göra slut på lönen!
Skämt å sido, köpte t-shirts så det stod härliga till.
Men det blev billigt.
Måste ju ha pengar till Magaluf och tills tjejerna kommer hit.


Nu ska jag dö av hunger.


David & Goliath´s t-shirtar köpte jag.
Helt rätt gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0