Bella notte

Kanske är att ta i, men det får man göra ibland.
Vi var ju på HP, inte mycket att skrika över egentligen.
Lite småbesviken över att det inte hände så mycket, och det var ju ändå en jävligt lång film.
Men jag gillar Mr Potter ändå.

Imorgon är det en till arbetsdag som väntar.
Vi ska på utflykt!
Det blir nog roligt.
Roligare än i Hässelby iaf.

Jag känner en som är i Paris nu.
Det gör mig otroligt förbannad, att någon jag känner får göra något som jag verkligen jättegärna vill göra.
Jag är lite av en egocentrisk människa.
Me, me me. Som man brukar säga.
Skit samma, jag och Anna drar ändå till London sen.
In your face, ni som gör roliga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0