Bloggandes.

Eftersom jag är Sveriges bästa bloggare så har jag knäppt lite bilder på vad jag har gjort idag.
Ta det där med 2 kg salt.
Jag är inte alls bäst.


Åkte in till Tanto, käkade god sallad som mormor gjorde, och drack självklart vin.


Mamma och mormor.


Blev 12 år igen och frågade mamma om hon ville köpa en glass åt mig.
Var lika lycklig som förr i tiden, inte för att killen som sålde glassen var snygg och trevlig, utan för att glassen var jättegod.


Såg en otroligt sexig kille som jag var tvungen att ge mitt nummer till.
Gör en liten konstig grimars, men jag blev så sugen på honom.

 
Om man kisar och tittar snabbt så ser det lite ut som Farzad, va?


Hjördis är kärleken nu.


Jag och mormor gick och köpte glass.
Helt rätt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0