Det har lugnat sig nu.

Jag överlevde incidenten med det trasiga glaset!
Om någon undrade.
Säkert inte, men jag ville bara upplysa om det.

Nu så ska jag, och alla dessa djur, lägga oss i sängen.
Jag ska läsa medan de andra sängkamraterna bökar runt i sängen eller ger konstiga ljud ifrån sig.
Ungefär som det där barnprogramet som gick förr, ni vet?
Fast jag är ingen gammal gubbe, och mina djur är inga leksaker.
Men, ändå. Ni förstår liknelsen.


Sov så gott, och ha en underbar natt tillsammans, som dom säger.


En otroligt gammal bild, men lika mysig för den sakens skull. Hittade den på mammas dator och kände mig tvingad till att lägga ut den. Nippel, Flisan, MysMalin och jag. Lägg märke till tofflor och tubsockor-trenden som jag och Malin körde på. Helt rätt, Modebloggare - släng er i väggen!

Kommentarer
Postat av: Malin

De va tider det ;)

2009-07-13 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0