Dricka yoggi och titta på tv.

Då är jag och Hjördis hemma i Stockholm igen.
Det känns väl ganska okey ändå.
Fast det är aldrig roligt att åka tillbaka hit då man har varit hemma i Hälsingland.

Pappa glömde förmedla en liten detalj igår, och det var att Göran åkte tillbaka till Sthlm redan igår, så det blev lite stress med att hinna med ett tåg som var lämpligt och så.
Alltså åkte jag och Carro 06.18 från Bollnäs imorse.
Det var tidigt och en sur jävla kille i kupén.
Natten var dryg som fan!
Kattungarna tyckte det var skitkul att bita i mina tår, hela natten.
Så jag blev grinig när jag inte fick sova.
Sedan vaknade jag av att jag hade sjukligt ont i bröstet, sådär ont så jag inte kunde röra på mig.
Det var lite lustigt.

Nu ska vi mysa lite i soffan, jag och Hjördis alltså, sedan ska jag iväg och jobba.
Tråkigt att jobba när man har varit ledig en helg.
Jävligt tråkigt.

ELIN! Vart är bilderna? Kom igen!

Kommentarer
Postat av: Elin

BILDERNA HAR KOMMIT, NÅGRA FÅ I ALLA FALL

2009-07-07 @ 16:06:20
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0