Förändringar

Varken Elin eller Emelie bangade tvådagars.
SÄGER DOM NU, JA!
Tills Elin går hem för att han har magknip eller saknar Johan (fjantigt med kärlek) eller tills Emelie vänder på klacken och springer hem för att alla andra inte alls är lika coola som henne.
Meeeeen, jag kör på i positiv anda.
Tvådagars blir det. Annars får jag hoppa på första bästa människa jag ser på gatan och dricka med dom.
För tvådagars blir det.
Jag upprepar mig för att ni ska förstå vad jag ska göra.
Tänkte säga det igen, men enough.

Idag har jag jobbat, det var jobbigt att kliva upp med själva dagen var rolig.
Vi åkte till Skansen med några kompisar från skolan.
Riktigt mysigt var det.
Jag haf haft nervryckningar i mitt öga hela dagen, så hoppas att alla trodde att jag flirtade med dom.
För det gjorde jag ju, bara det att jag inte kan blinka med ögat så där snyggt.


Jag dricker vin för att det är fredag.
Eller så gör jag det bara för att.
Ledig imorgon iaf, KUNG!


Kommentarer
Postat av: elin_pelin83

meeeeeen, lovar att det blir tvådagars, bara vi käkar pizza eller nått dagen efter. Pratade nyss med emelie och hon är också inställd på tvådagars ;) DET DU!

2009-07-17 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0