Fortfarande sur.

Ja, igår var jag sur.
Jag är fortfarande sur, då mitt liv, drömmar och planer är förstörda, så kommer jag alltid att vara sur.

Så ist för ett liv som jag vill leva, då jag jobbar med det jag vill och känner at jag bidrar med något till världen, så ska jag nu bli den otroligt olustiga människan som hatar allt.
Från och med igår blev jag den människan.
Läsa litteratur och dö ist.

Jag, mamma och mormor ska åka iväg och kika på lite saker nu snart.

I HAD A DREAM! Som min vän Luther sa, och jag hatar mina drömmar (märk att jag hatar).
Det var om Han inne i stan, och som vanligt så var det en sugig dröm.

Så där, ja.

Bilden som fångar snyggheten.
För att jag saknar Malin jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0