It´s my party, and I cry if I want to.

Ja, ni. Ska först svara på Helén kommentar, känns som jag är otrogen mot Bobbi om jag går till någon annan och gör naglarna :). Men tack för tipset!
Sen, Annsingen vill vara emo med mig, klart som fan att hon vill - jag är ju världens bästa emo.
Vem vill inte vara det med mig, liksom?

Jag klippte till min lugg nyss, såg ut som Malin på 90-talet innan.
Inget illa Mysan, men du förstår vad jag menar, va?
Så den är urklippt lite nu, tunnare och sånt.

Igår klädde jag om min andra fotölj, den blev lika snygg.
Mormor och jag svor och hade oss, men det blev bra till slut.
Gjorde om en väska också, när jag ändå hade tyg över.
Så jag har bestämt mig, jag ska bli en fixare!
En sån där som Leila, fast ännu bättre och älskvärdare. Snyggt ord, va?

Våra vänner fårn Övik sov här i natt.
Trevligt, dom skulle ut och reda.
Eva hälsar till dig, Babbo.

Jag jobbar natt i dag, 18 timmar utan rast - det, ni!
Slår ni det, så tycker jag förjävla synd om er.

Jag har egentligen jättemycket att prata om, men det blir för mycket, så nu får det vara nog.


Myspojkar. Emil och Rasmus. Blir kär bara jag tänker på dom.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja,fy fan hur man har sett ut i sina dagar ;)

2009-07-22 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0